Posted in Why?

My decision


Ei, chiar a trecut vremea aici pe blog. Vreme în care am făcut multe, dar nu destule. Am călătorit până în Cluj și înapoi, am aterizat la Sibiu, am râs, am plâns și mi-au trecut prin cap grămezi de de gânduri. 

Dar un lucru a rămas mereu. Un gând pe care-l am de ceva timp și care uneori nu prea mă lasă să dorm. De ceva timp am început să îl iau în seamă din ce în ce mai mult. Și de câteva luni (nu prea multe, dar destule) am luat o decizie extremă.

Mă  mut la Cluj. DUM DUM DUUUM. Panică, plânsete, chestii. Dar e gândită, nu grăbită. Am decis să fac asta după multe ore de cântărit și bune și rele, după ce am realizat că aici (București) nu mai am ce face. Nu mai este de mine. După anul nou urmează o perioadă interesantă pentru mine.

Nice day to everyone, my friends…

Author:

Just another blog maniac