Posted in Aberații

The things that I dislike – part 1


A trecut ceva timp, dragii mei. A trecut ceva de când m-am plâns de starea mea de spirit și de cand am povestit despre chestiile pe care le urăsc. Știu, devin o raritate când vine vorba de postat pe blog. Asta pentru că foarte rar mai am ceva de zis. Cel puțin ceva ce nu am mai zis înainte.

festivaluriDar de data asta e diferit. De data asta o să mă plâng de ceva ce îmi place dar nici nu îmi place, în același timp. Și acel lucru se numește festivaluri. Da, ai auzit bine, preaiubit cititor. Iubesc atmosfera unui festival, iubesc faptul că pot cunoaște oameni noi și iubesc sentimentul de apartenență ce îți este dat de aceste lucruri. Dar le și urăsc. Urăsc zgomotul, urăsc îngesuiala, urăsc mirosul. Am ajuns la vârsta la care prefer să ascult un concert relaxat, unde pot să aud ce cânta ăl de pe scenă. La naiba, nici nu mai pot sta în picioare până la ore târzii.

Nu, nu este un text împotriva evenimentelor de acest gen. Spun doar că mi-a trecut perioada în care stăteam până la 1 noaptea ca să ascult cine știe ce piesă. Sper că acest articol să nu fie luat ca un offense adus iubitorilor de festivaluri. It’s not that. E doar o părere, ca multe altele. Dar acesta este blogul meu și aceasta este părerea mea.

Author:

Just another blog maniac