Posted in Gânduri

Ce fel de persoană sunt?


Am fost întrebat de câteva ori chestia asta. Nu știu la ce se așteaptă lumea de la mine.

PENTACON DIGITAL CAMERADacă nu te suport, te voi ignora. Dacă te plac, probabil nu voi spune ceva.  Nu o să vă felicit pentru ceva dacă nu simt nevoia sau plăcerea. Dacă ai impresia că te voi suporta doar pentru că ești prietenul unui prieten, te înșeli.

Nu sunt genul care să se bucure de orice chestie. Aș putea spune că nu sunt genul care se bucură în general. Sunt „ăla” care stă undeva și tace. Ascult, analizez. Dacă vrei să fim amici, bravo. Există o probabilitate destul de mare ca eu să nu vreau. Doar așa, că nu-mi place cum îți stă părul în ziua aia.

Probabil de aceea nici nu prea am succes în viața amoroasă. Dar asta-i altă poveste, pentru un alt secol. Și totuși, ce-mi veni să scriu chestia asta?

Ei bine, nu știu. Dar, în timp ce scriu, simt un ceva. Ceva ce mă face să mă întreb ce vrea lumea de la mine. Uneori bucuria mă irită. Probabil pentru că este falsă. Sau pentru că nu definește ceea ce văd eu ca fiind bucurie.

Ce contează? Cui îi pasă?

Nu mie…

Author:

Just another blog maniac