Posted in Despre Țară

Naționalism la conservă


Bre, a trecut ceva timp de când am scris ultima dată. Sincer să fiu, nu am avut chef. Am tot intrat pe blog, m-am sucit, m-am învârtit, dar ceva nu era bine. Nu aveam acel „feeling” necesar. Al dracu să fiu dacă am fost mai puțin inspirat vreodată în viața mea.  Chiar și în momentul ăsta simt cu, se prelinge lenea pe degete.

[5 days later]

boite de conserve #9Dar acum chiar că îmi veniră dracii. Și au venit toți, ca la protest. Am observat o creștere în ceea ce privește iubirea față de gramatica limbii române. Abia aștept să fiu pus la zid și executat pentru că am pus o virgulă greșit. Cum îți permiți, băi ăsta? Limba română este atât de sfântă încât nici nu mai ai voie sa prescurtezi. Dacă nu ești înțeles? Dumnezeule, o măcelărești pe doamna limbă.

Ieri citeam o chestie, despre etnogeneza cuvintelor ce numesc componente ale portului popular. Cică ăștia de scriu DEX-ul sunt de vină. Cică nu avem denumiri dacice, că românii îs pur nație Daco-Romană. Așa o fi, nu vă contrazic. Tot ce vreau să zic este că au cam trecut ceva sute de ani de atunci. Vreo 1900.

Mândria mea ca român este inexistentă, în caz că aveți ceva de comentat. De ce aș fi mândru de o nație atât de parșivă? Sau ați uitat ce curve am fost în timpul războaielor? Cum era un semn că nu merge ceva bine, fugeam la alții.

Vă las, sunt plictisit.

Author:

Just another blog maniac