Posted in Despre Țară, Everyday

I challenge you to die


78122_700x700Înainte de a începe: nu sunt împotriva donațiilor în scopuri caritabile. Sunt doar împotriva cretinitații și a dorinței de atenție pe care o au unii retarzi. 

Ei bine, dragilor, a trecut ceva timp de când nu am mai scris pe mirobolantul meu blog. A trecut atât de mult timp încât peste 2-3 zile se crede că va avea loc a doua venire a lui Iisus. Dar nu sunt aici pentru a vorbi despre cum voi bea un Jack cu Sf. Petru sau alte chestii de o asemenea importanță. Sunt aici pentru a vorbi de chestia cu Ice Bucket Challenge. Voi începe prin a sublinia că românii habar nu au ce înseamnă acest challenge și că majoritatea, ca de obicei, fac asta doar pentru că e cool. 

Românii, ca de obicei, fac orice lucru sa para oribil. Nu este prima dată când, din cauza dragilor compatrioți, ajung să urăsc un lucru total bun, cu un scop superb. manelizarea în masă își spune.cuvântul, având în vedere că mulți nici nu donează. Mă întreb dacă știu măcar despre ce boală este vorba sau dacă știu cum se poate lupta împotriva ei. 

Deși scârba mea față de români este constantă, aceste lucruri mă fac să mă gândesc că le-ar sta mai bine pe un rug în flăcări. Vă rog, dragi compatrioți, să cercetați înainte de a face un lucru. Doar așa, pentru a nu mai părea niște retarzi totali ce tânjesc după atenție. Dacă doriți atenție vă propun să vă urcați pe Intercontinental și să măsurați viteza de accelerație în timp ce cădeți în gol, după ce v-am împins eu de la spate.  

Cu drag,  

Eu!

Author:

Just another blog maniac