Posted in Aberații, Gânduri

Choo-Choo, little asshole


Este 10 și ceva, în trenul ce merge spre Brașov, cu o viteza mai mare decât cea a întunericului. În timp ce voluntarele discută despre cum se învârte Soarele în jurul Pământului, eu stau și ascult ce vorbesc vreo 15 pokemoni.

choo-choo-motherfuckerJur, sunt cel mai rău tip de pokemoni. Sunt agitați mai rău decât o sticlă de cola, vorbesc mai tare decât urlă Salam în melodiile lui de top și-s mai răsfățați decât divele de pe Dorobanți. Oricum, momentam îi ignorăm.

Este al dracului de plictisitor în trenul ăsta. Stau și mă gândesc că așa a fost mereu cu trenul și că eu am devenit foarte mofturos.

Acum, să revenim la pokemoni. Sunt zâzgâiați ca toți dracii. Au telefoane de minim 2000 de lei și fițe fără limită, ca și cardul de credit al lui Gates. Am uitat să menționez faptul ca sunt de clasa a patra. Aș vrea să-i ignor, dar ceva mă reține fără drept de apel. Probabil este faptul că sunt atât de gălgioși încât Vadim nu ar fi auzit chiar dacă ar țipa.

Mai este puțin. Rezist!

Author:

Just another blog maniac